Diskuse: Duel-test: BMW K1300S vs. Kawasaki ZZR1400

zpět na článek
  • ilTyevJZ

    ApgKoMbT9N

    26.07.13 19:31 Reagovat

    You have perfected the art of knonwig where to cut us off with these pages. Not fair! Thankfully I am a little behind and can fast-forward to the next part in your story.×?רה פורסמו ל×?חרונה..

  • 4fJ2E3pEel

    ttMyW01u

    26.07.13 11:35 Reagovat

    Check out the website for free onnlie quotes. You may be able to enter your specific parameters and get a quote and even buy the policy onnlie

  • 25wHI9ku

    RsDO7lVCN

    25.07.13 01:42 Reagovat

    לינדה, I thought of you when I was sirufng Bible Gateway for a good version of this scripture. The Message sure has a different way of saying things, but if I had never read the Bible, I think I would like it. Any thoughts?

  • megacruiser

    Re: Pár poznámek...

    02.08.09 23:11 Reagovat

    Díky za reakci. S kritikou jsem to asi opravdu trochu přehnal :-)
    1)2) uznávám, jsou to subjektivní věci, co někomu už vadí, to jiný ještě nemusí vnímat.
    3) asi si to zkusím, možná to bude +, ale osobně nemám rád na motorce moc elektroniky a různých pomocníků, něco potom tyto motorky ztrácí, jsou takové sterilnější než jejich "nevychované" předchůdkyně ;-)
    4) u Kawasaki je ten rám naprosto vyjímečná věc od doby ZX12R, proto jsem to musel upřesnit. BMW označuje svůj rám jako mostovou konstrukci aby se odlišilo, ale je to pořád jen deltabox s jinou přední částí kde je velmi složité uložení přední vidlice.
    5) uznávám, výrobci suchou hmotnost udávají protože vypadá líp, kdyby napsali že má motorka 254 kilo už by to mohlo potenciální kupce odradit. V článku to ale zaznít mohlo.
    6) máte pravdu, oficiálně je u nás za 389, ale při koupi mimo oficiální dovoz do ČR z jiné země EU jsou ceny o dost nižší, při dovozu z USA dokonce o hodně. Jen jsem na to chtěl upozornit ve srovnání s BMW, které prakticky nikde levněji sehnat nelze. Popravdě když jsem zjistil kolik si Asko konkrétně na ZZR přiráží, šel jsem málem do kolen, to se potom nedá divit že jiní prodejci nabízí se ziskem o tolik nižší ceny.
    7) Dobře, uznávám, asi bych to taky zkusil. I když popravdě schopnosti těchto motorek jsou už za hranicí reálné využitelnosti na našich silnicích, všechny jedou v rychlostech které naše silnice technicky dovolí naprosto neskutečně a rozdíly se ještě moc neprojeví. Chce to asi letiště nebo Německo ;-) Nebo se potom zaměřit taky na jiné věci. Třeba jak jde motor za plynem v jakých otáčkách (přidání i ubrání), jestli je reakce okamžitá nebo lehce zpožděná, průběh výkonu a točivého momentu, jestli v některých otáčkách motor vibruje - toho jsem si všiml třeba u toho BMW, ale mohl to být jen horší kus...
    Jinak je ale článek povedený, možná víc než některé na čistě motorkářských serverech.

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: Pár poznámek...

    02.08.09 21:29 Reagovat

    To magecruiser: díky za váš názor, jsem za něj rád, jen doplním svoje poznámky...

    1) alespoň mě na starším modelu pořád tlačil do nohy. /// kdyby to mě tlačilo nějak významě, určitě bych to zmínil. Nedokážu teď posoudit, už tu mašinu nemám v garáži.

    2) Pálení bot o výfukové potrubí jsem si na ZZR nevšiml a nezdá se mi že by tady vedlo jinak než u modelu 2007 /// měl jsem tu motorku na test loni i letos a při delších cestách je to teplo v botách cítit.

    3) Vyzdvihovat řazení bez ubrání plynu, no nevím, já bych to jako plus neviděl, kdo neumí nebo nechce řadit ať si pořídí skůtr, motorka o tomto není. /// Domluvte si testovací jízdu a běžte si to vyzkoušet. Jde o to, že akcelerace je jen z minimální prodlevou, je to špičková věc.

    4) Typ rámu - nejmenuje se náhodou u ZZR monokok a u BMW deltabox? /// U kawy máte pravdu, jde o Monokok, opravím. U BMW je na ofiko webu napsáno: Bridge-type frame, cast aluminium... Jinak Deltabox mají Yamahy, např. model R1.

    5) Uvádění suché hmotnosti je taky dost alibistické, hmotnost s náplněmi by asi byla podstatně lepší /// výrobci uvádějí suchou hmotnost, co na to víc ríct?

    6) novou ZZR z roku 2009 lze koupit za 320 tisíc, výprodejové modely 2008 i za 270. /// za 320tis? Jedná se o oficiální cenu u autorizovaného dealera nebo o "šedé prodejce" či dovoz ze zahraničí? Vždy udáváme oficiální ceny.

    7) A ještě jedna věc: chlubit se jízdou přes 200km/h na výpadovce kousek za Brnem, to je skutečně profesionální novinařina... /// Co na to říct? Vážně jsem uvažoval, zda tam to do testu uvádět. Ale reálně, povězte mi, jak byste porovnal akceleraci těchto dvou strojů? Obě na jedničku jedou 130 km/h, takže jak mám něco v praxi změřit? Raději napíšu reálná data, než abych čtenářům věšel bulíky na nos, že jsem jel kvůli jednomu měření na německou dálnici... ;-)

    Teším se na konstruktivní diskuzi, předem díky za odpověď.

  • oimen

    no ja vim

    02.08.09 17:37 Reagovat

    Pojedou urcite obe paradně a nevim ktera je skutecne technicky lepsi ale bavorák mi prijde jak kdyby byl 10let starej myslim vzhledem. Takhle vypadaly motorky pred hoodne dlouhou dobou.

  • megacruiser

    Pár poznámek...

    02.08.09 09:55 Reagovat

    I když tuto recenzi asi přečte pár lidí, stejně by to chtělo dát si s ní trochu víc záležet. Především bych se zmínil o velmi nepříjemně vystouplém krytu spojky u BMW, alespoň mě na starším modelu pořád tlačil do nohy. Pálení bot o výfukové potrubí jsem si na ZZR nevšiml a nezdá se mi že by tady vedlo jinak než u modelu 2007. Vyzdvihovat řazení bez ubrání plynu, no nevím, já bych to jako plus neviděl, kdo neumí nebo nechce řadit ať si pořídí skůtr, motorka o tomto není. I když možná vzhledem k pomalejší reakci na plyn u BMW je to spíš z nouze ctnost. Typ rámu - nejmenuje se náhodou u ZZR monokok a u BMW deltabox? Uvádění suché hmotnosti je taky dost alibistické, hmotnost s náplněmi by asi byla podstatně lepší, třeba bez oleje v motoru jezdí málokdo ;-) A ještě k cenám. BMW skutečně levněji sehnat nelze, ale novou ZZR z roku 2009 lze koupit za 320 tisíc, výprodejové modely 2008 i za 270. A to už je pořádný rozdíl. A ještě jedna věc: chlubit se jízdou přes 200km/h na výpadovce kousek za Brnem, to je skutečně profesionální novinařina...

  • %Zm€t€k

    Re: no ja nevim

    02.08.09 01:06 Reagovat

    Taky si myslim, tohle je tka na jet někam daleko ptž je to pohodlný, kdyby si na supersportu najel 1000 km tak by tě asi hodně bolel zadek :-! ale zase takovýhle prase fakt neni pro zábavu, nejradši mám nakedy jako tuono nebo brutale 910.... ale ty si asi nikdy nekoupim :'-(

  • Hrubisfoto Hrubis

    no ja nevim

    01.08.09 17:18 Reagovat

    Ja fakt nvm,urcite jedou luxusne, ale me to furt pripada jak dve telata :-), proste obri, me se spis libej lehky supersporty, ale proti gustu zadnej ....

zpět na článek
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 15591 | Zobrazit seznam všech anket