Dáváte zimní gumy jen na hnací nápravu? Nemusí to být dobrý nápad, podívejte se

Hodnocení
(počet hlasů: 20, průměr: 2,75; procenta:44%, součet:55)

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





O videu

Už jste jistě také slyšeli, že se dá na zimních pneumatikách ušetřit. Že vám stačí jen jeden pár zimních gum na kolech hnací nápravy.

Vždyť co by se tak asi mohlo stát, když na zadku necháte letní – stejně se „jen veze“.

Možná i vy máte v okolí lidi, co šetří na všem, před STK je jejich oblíbeným nástrojem lepící páska a bindr, místo benzínu mají raději fritovací olej a když už nejezdí na celoročních gumách, tak by dali zimní vzorek jen dopředu – tedy pokud mají předokolku. Těm můžete ukázat následující video.

Mezi oběma nápravami totiž na sněhu vzniká velký rozdíl v trakci. Dokud jedete rovně, není žádný problém vidět. V zatáčce je to ale naopak a nepřipraveného řidiče může nenadálé chování vozu vystrašit natolik, že si bude muset vyměnit spodní prádlo.

I ve velmi pomalé rychlosti se zadek na sněhu může snadno utrhnout a poslat auto do smyku. Na zkušebním polygonu to vypadá zábavně, ale na běžné silnici už by humor asi přešel i zkušenější řidiče. A co si budeme povídat, nápad šetřit na obutí mají většinou spíše podprůměrní šoféři. My ostatní víme, že na gumách se šetřit nevyplácí. O to rychleji pak můžete jezdit za jakýchkoliv podmínek.

Související videa | Všechna videa »
  • Video: sexy reklama na ruské pneumatiky
    7067×
  • Video: sexy reklama na ruské pneumatiky
    7067×

Související články


Navigace:


Přihlášení - Registrace »